Το συγκεκριμένο τμήμα αναμένεται να ρίξει φως στα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία, με τις πρώτες πληροφορίες ωστόσο από την έρευνα της επιτροπής διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων που εξετάζει την άτρακτο, να αποκλείουν την πιθανότητα μηχανικής βλάβης, δείχνοντας ως υπαίτιο για την πτώση τον ανθρώπινο παράγοντα.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα προκύπτει ότι τη στιγμή της πρόσκρουσης του ελικοπτέρου στα καλώδια της ΔΕΗ, ο κινητήρας του βρισκόταν σε απόλυτη ισχύ, γεγονός που υποδεικνύει ότι δεν παρουσίαζε κάποια μηχανική βλάβη.
Επιπλέον, ο ήλιος τη στιγμή της απογείωσης ήταν κάθετος, γεγονός που συνηγορεί στο σενάριο ο κυβερνήτης να κατάφερε να περάσει από το πρώτο καλώδιο, χωρίς να δει το δεύτερο, εξαιτίας του ήλιου και να προσκρούσει πάνω του.
Τέλος, όπως δείχνουν τα στοιχεία, φαίνεται να παραβιάστηκε ο άτυπος κανονισμός του αυθαίρετου ελικοδρομίου του Γαλατά που θέλει τους πιλότους να απογειώνονται και να προσγειώνονται από τη δυτική πλευρά. Το μοιραίο ελικόπτερο απογειώθηκε από την ανατολική πλευρά.
Οι έρευνες συνεχίζονται, ενώ αναμένεται το τελικό πόρισμα της έρευνας.
Το μεσημέρι της Παρασκευής ο υφυπουργός Ενέργειας Γεράσιμος Θωμάς ζήτησε την παραίτηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΕΔΔΗΕ, μετά τις αποκαλύψεις για αδράνεια του Διαχειριστή στην σήμανση των εναέριων καλωδίων ρεύματος που συνδέουν τον Πόρο με τον Γαλατά.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, «είναι αυτονόητο ότι όλα τα στοιχεία που κατέχει ο ΔΕΔΔΗΕ σχετικά με το ατύχημα θα τεθούν στη διάθεση του Εισαγγελέα».
Σημειώνεται ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του φορέα απαρτίζεται από 10 μέλη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.