Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ανάδοχος αναδείχθηκε το κοινοπρακτικό σχήμα που αποτελείται από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τον ινδικό όμιλο GMR, που υπέβαλλε και τη μοναδική προσφορά. Η GMR, με κύκλο εργασιών ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, δραστηριοποιείται στη διαχείριση αεροδρομίων, στις κατασκευές αλλά και στα ορυχεία.
Το κόστος κατασκευής του νέου αεροδρομίου, που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει εμπορικό και συνεδριακό κέντρο, θα ανέλθει σε περίπου 850 εκατομμύρια ευρώ με την περίοδο κατασκευής να προσδιορίζεται σε πέντε έτη.
Η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - GMR θα αναλάβει τη διαχείριση και λειτουργία του νέου αεροδρομίου για 32 έτη, θα έχει το management της εταιρείας που θα αναλάβει την παραχώρηση του αερολιμένα, ενώ το ποσοστό του δημοσίου στην εταιρεία θα κυμαίνεται από 45% έως 55%.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου στο έργο θα είναι της τάξεως των 220 εκατομμυρίων ευρώ, πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται να είναι εν τέλει σημαντικά χαμηλότερη.
Τα επόμενα βήματα είναι η διεξαγωγή προσυμβατικού ελέγχου από το ελεγκτικό συνέδριο και η υπογραφή της σύμβασης, ενώ εκτιμάται ότι μέσα στο 2017 θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου.Πηγή: skai.gr - Αχιλλέας Τόπας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.