ΣΥΡΙΖΑ

Debate ΣΥΡΙΖΑ: Λεπτό προς λεπτό η «μονομαχία» των τεσσάρων υποψηφίων

Φάμελλος, Φαραντούρης, Γκλέτσος και Πολάκης οι τέσσερις υποψήφιοι για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ - Οι θέσεις τους για τα πολιτικά ζητήματα και το σχέδιό τους για την ανάκαμψη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης

Κλείσιμο

Οδηγός αμαξοστοιχίας 1210 στον ΣΚΑΪ: Πώς αποφεύχθηκε η σύγκρουση των τρένων

«Αν δεν είχα αντιληφθεί ότι υπάρχει κίνδυνος δεν θα είχαμε προλάβει να κάνουμε τίποτα. Έπρεπε το ΣΚΑ να ενημερώσει τον συνάδελφο να περιμένει», τόνισε ο κ. Δημήτρης Κουτσιάφτης

Για το πως αποφεύχθηκε η παρ'ολίγον μετωπική σύγκρουση τρένων του προαστιακού κοντά στο σταθμό των Αγίων Αναργύρων περιέγραψε στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Δεκατιανοί» με τους Γιάννη Πιτταρά και Γιώργο Γρηγοριάδη ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1210, Δημήτρης Κουτσιάφτης

πως αποφεύχθηκε η σύγκρουση

«Ο συνάδελφος ξεκίνησε την αμαξοστοιχία βγάζοντας αναγγελία, ως έπρεπε και εγώ μέσω του ασυρμάτου του φώναξα 1307 σταμάτα, έχω φύγει εδώ και ώρα από την Αθήνα. Αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας δεν θα είχε συμβεί τίποτα από όλα αυτά. Εκείνη την ώρα αντιλήφθηκα ότι κάτι δεν πάει καλά, προχώρησα σε πλήρη πέδη της αμαξοστοιχίας για μείωση ταχύτητας αλλά ταυτόχρονα να μην αντιληφθούν οι επιβάτες ότι υπάρχει κίνδυνος. Μας χώριζε περίπου ένα χιλιόμετρο», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

«Αν δεν είχα αντιληφθεί ότι υπάρχει κίνδυνος δεν θα είχαμε προλάβει να κάνουμε τίποτα.  Έπρεπε το ΣΚΑ να ενημερώσει τον συνάδελφο να περιμένει», πρόσθεσε.