Κλείσιμο

Με την τηλεθέαση κατανεμήθηκαν τα ποσά της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» (vid)

Αρκετός θόρυβος προκλήθηκε από την δημοσιοποίηση της λεγόμενης λίστας Πέτσα, τη διαφημιστική δαπάνη δηλαδή που κατευθύνθηκε στα Μέσα Ενημέρωσης, για την καμπάνια κατά του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τα ποσά κατανεμήθηκαν συγκριτικά με την τηλεθέαση του κάθε σταθμού – και τον αριθμό των τηλεθεατών.

Ο ΣΚΑΪ, πρώτος σε τηλεθέαση σταθμός, καθ' όλη την τηλεοπτική σεζόν, με ποσοστό 15,3% και αριθμό τηλεθεατών στο μέσο λεπτό που ξεπερνά τους 340.000 εισέπραξε 1 εκατ. 29.200 ευρώ.

Ακολουθούν:

Ο ΑΝΤ1 που έλαβε 967 χιλιάδες, με τηλεθέαση 14,8% και 330χιλιάδες τηλεθεατές.

Tο Star με 905 χιλιάδες ευρώ, με τηλεθέαση 13,5% και 300 χιλιάδες τηλεθεατές.

Ο Alpha με 842 χιλιάδες ευρώ, τηλεθέαση 11,7% και 260 χιλιάδες τηλεθεατές.

Το Open πάνω από μισό εκατομμύριο, με τηλεθέαση 7,5% και 167 χιλιάδες τηλεθεατές.

Το Mega 470 χιλιάδες ευρώ, με τηλεθέαση 6,1% και 146 χιλιάδες τηλεθατές.

Τα δημόσια κανάλια της ΕΡΤ, με 334 χιλιάδες ευρώ, που συνολικά συγκεντρώνουν 7,1% και 220 χιλιάδες τηλεθεατές.

Και το Μακεδονία TV, που έλαβε 123 χιλιάδες ευρώ, με τηλεθέαση 1,9%, και 41 χιλιάδες τηλεθεατές.

Την πρώτη θέση στη διαφημιστική δαπάνη καταλαμβάνουν αθροιστικά το STAR και ο ALPHA που ελέγχονται από εταιρείες συμφερόντων της οικογένειας Βαρδινογιάννη, με 1 εκατ. 747.054 ευρώ.

Ακολουθούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί ΑΝΤ1 και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, με 1εκατ 91.149 ευρώ που ανήκουν σε εταιρείες συμφερόντων της οικογένειας Κυριακού.

Στην τρίτη θέση ο ΣΚΑΪ του Γιάννη Αλαφούζου, στην τέταρτη το ΟPEN του Ιβάν Σαββίδη και στην Πέμπτη θέση το Mega, που ανήκει στον επιχειρηματία Ευάγγελο Μαρινάκη.

Με ανακοίνωσή της η Alter Ego Media του κυρίου Μαρινάκη, αναφέρει ότι επέστρεψε τα κονδύλια της καμπάνιας "Μένουμε στο σπίτι" που είχε εισπράξει για τα μέσα της, επειδή διαφωνεί με τη μέθοδο διανομής των κονδυλίων της καμπάνιας.

Πηγή: skai.gr