Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά τη συνάντηση με τον κ. Μπουρδάρα, έθεσε τις εξής «κόκκινες γραμμές»:
- Να μπορεί να γίνεται μεταβίβαση της άδειας με νόμιμες διαδικασίες.
- Να παραμείνουν ως έχουν οι έδρες και να διευρυνθούν.
- Να μη δοθούν νέες άδειες.
- Όποια νομικά πρόσωπα δημιουργηθούν να γίνουν με βάση τις υπάρχουσες άδειες.
Ο κ. Λυμπερόπουλος τόνισε ότι αν οι ξενοδόχοι και άλλοι οικονομικοί παράγοντες, αναφέροντας τα ονόματα των κυρίων Αγγελόπουλου, Ανδρεάδη και Βασιλάκη, επιχειρήσουν να «στήσουν» εταιρίες με ταξί, θα φύγουν από την Ελλάδα και δεν θα μπορέσουν να τις λειτουργήσουν. Παράλληλα, προειδοποίησε τον υπουργό ότι για να περάσει αυτό το σχέδιο νόμου, έτσι όπως το έχει εξαγγείλει, θα πρέπει πρώτα να περάσει πάνω από 50 χιλιάδες πτώματα.
Επίσης, ανακοίνωσε ότι η Ομοσπονδία τους θα επιχειρήσει να έλθει σε επαφή με άλλες επαγγελματικές ομάδες, όπως δικηγόροι, φαρμακοποιοί, μηχανικοί, συμβολαιογράφοι και άλλοι, που θίγονται από την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, ώστε να δημιουργήσουν ένα αρραγές και ισχυρό μέτωπο, για ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής, ή και αυτής της κυβέρνησης, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Τέλος ανακοίνωσε ότι αύριο το απόγευμα οι ιδιοκτήτες ταξί θα ξεκινήσουν από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, θα κάνουν συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια πορεία προς τη βουλή.
Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης, σε χαιρετισμό του, πρόσφατα, στο συνέδριο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου με θέμα «Απελευθέρωση Μεταφορών - ένας χρόνος μετά», επανέλαβε την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην πλήρη, συνολική και απόλυτη απελευθέρωση των οδικών - επιβατικών μεταφορών, τόσο στα ταξί όσο και στα φορτηγά. Ωστόσο, διευκρίνισε ότι η απελευθέρωση θα γίνει με κανόνες, που θα αποτρέπουν τη δημιουργία καρτέλ, θα χτυπούν αποφασιστικά τη μαύρη αγορά των αδειών, θα δίνουν ώθηση στην ανάπτυξη δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας όπως έχει δείξει η ευρωπαϊκή εμπειρία και θα βελτιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών προς όφελος των πολιτών.
Στο μεταξύ, οι ιδιοκτήτες ταξί κατήγγειλαν ότι τα ΚΤΕΛ Αττικής πραγματοποιούν δρομολόγια από την Αθήνα στο Αεροδρόμιο με εισιτήριο 5 ευρώ ανά επιβάτη. Από την πλευρά τους τα ΚΤΕΛ επιβεβαιώνουν την πληροφορία αυτή, υποστηρίζοντας ότι έχουν πάρει άδεια από την τροχαία για λόγους «κοινωνικού συμφέροντος». Ωστόσο, δεν επιβεβαιώθηκε άλλη καταγγελία μ σύμφωνα με την οποία ιδιωτικά λεωφορεία πραγματοποιούν δρομολόγια Σύνταγμα-Αεροδρόμιο, με κόμιστρο επίσης 5 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα δεν κινείται κανένα Μέσο Μαζικής Μεταφοράς, λόγω της απεργίας των εργαζομένων στο σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, συμπεριλαμβανομένων και των τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ απεργία σήμερα και αύριο πραγματοποιούν οι ιδιοκτήτες ταξί. Τη Δευτέρα, τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ θα ακινητοποιηθούν για πάνω από 6 ώρες και συγκεκριμένα από τις 11 το πρωί έως τις 5 τα απόγευμα, προκειμένου οι εργαζόμενοι να πραγματοποιήσουν νέα Γενική Συνέλευση και να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.