Σύμφωνα με τα στοιχεία, Όμιλοι (Chiquita και Pacific Fruit) βασικοί εισαγωγείς μπανάνας στην ΕΕ, συγκρότησαν καρτέλ στη νότια Ευρώπη, από τον Ιούλιο 2004 ως τον Απρίλιο 2005.
Στόχος του καρτέλ ήταν η χειραγώγηση των τιμών στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Πορτογαλία, επιβαρύνοντας άμεσα τους καταναλωτές των χωρών αυτών.
Την περίοδο που έδρασε το καρτέλ οι ετήσιες πωλήσεις μπανάνας στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Πορτογαλία ήταν, συνολικά, της τάξης των 525 εκατ. ευρώ.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.