Πληθαίνουν τα παράπονα τηλεθεατών που έκαναν διαδικτυακές αγορές αλλά όταν παρέλαβαν την παραγγελία τους διαπίστωσαν ότι το προϊόν δεν ήταν αυτό που είχαν αγοράσει και έπεσαν θύματα εταιρίας – φάντασμα.
Χαρακτηριστικά, όπως κατήγγειλε στον ΣΚΑΪ η κυρία Καρατζένη, παρήγγειλε μέσω Facebook μία φόρμα που είδε σε πολύ δελεαστική τιμή, αλλά τελικά παρέλαβε ένα μπουφάν και ένα γιλέκο σε άθλια κατάσταση, σκισμένα.
Η μεταφορική εταιρία courier δεν ανέλαβε καμία ευθύνη για το περιεχόμενο του πακέτου που παρέδωσε.
Όπως μάλιστα διαπίστωσε αργότερα, υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που έχουν αντίστοιχα παραπλανηθεί από εταιρίες – φαντάσματα με προϊόντα μαϊμούδες.
Πηγή: skai.gr- Τέσσερα χρόνια από το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα - «Η πανδημία ήταν μία πρωτόγνωρη συνθήκη που σάρωσε τις ζωές μας»
- Αρχίζουν να αποδίδουν τα μέτρα κατά της ακρίβειας - Ποια προϊόντα παρουσίασαν μείωση στην τιμή
- Σε πλήρη εξέλιξη οι διαβουλεύσεις για τη νέα αύξηση του κατώτατου μισθού - Οι προτάσεις των κοινωνικών εταίρων
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.