ΚΑΙΡΟΣ

Εστίαση: Εμβολιασμένοι πελάτες, ανεμβολίαστοι ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι - Το σκεπτικό

Οι λόγοι για τους οποίους οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό των καταστημάτων της εστίασης μπορούν να είναι ανεμβολίαστοι σε αντίθεση με τους πελάτες, εξηγήθηκαν κατά την εξειδίκευση των νέων μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας στο υπουργείο Υγείας.

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος τόνισε ότι για τους πελάτες, πρόκειται για μια δραστηριότητα που θα μπορούσαν να αποφύγουν αλλά προσέρχονται στα καταστήματα για λόγους ψυχαγωγίας και διασκέδασης. Από την άλλη ο ιδιοκτήτης και ο εργαζόμενος βρίσκεται στα καταστήματα αυτά για να παράσχει υπηρεσίες, για σκοπούς εργασίας, που αποτελεί ειδοποιό διαφορά.

Ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι που δεν έχουν εμβολιαστεί στα καταστήματα εστίασης, προσέρχονται στον χώρο ακολουθώντας τους κανόνες περί διαγνωστικών ελέγχων ενώ σε αντίθεση με τους πελάτες είναι υποχρεωμένοι σε χρήση μάσκας.

Ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει καμία συζήτηση περί επέκτασης της υποχρεωτικότητας.

Ο πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας Άγγελος Μπίνης ανέφερε από την πλευρά του ότι μέσω του συστήματος «Εργάνη» οι αρχές μπορούν να γνωρίζουν πόσοι σε μια επιχείρηση είναι υπόχρεοι στην προσκόμιση rapid test και πόσοι το έχουν δηλώσει προκειμένου στη συνέχεια να πραγματοποιούν στοχευμένους ελέγχους, καθώς οι πόροι δεν είναι απεριόριστοι.
 

Πηγή: skai.gr