Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, οι λόγοι για τους οποίους ο ΕΦΕΤ εισηγήθηκε στο υπουργείο Ανάπτυξης το ως άνω πρόστιμο προς την εταιρεία ήταν οι εξής:
Δεν προέβη άμεσα σε ανακοίνωση προς το καταναλωτικό κοινό για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε.
Δεν ενημέρωσε άμεσα τον ΕΦΕΤ, όπως έχει υποχρέωση από το νόμο.
Καθυστέρησε να απαντήσει στα έγγραφα του ΕΦΕΤ.
Παρά τις διαβεβαιώσεις της εταιρείας ότι έχει λυθεί το πρόβλημα, αυτό εξακολουθούσε να υπάρχει.
Τελικά δεν απέσυρε από την κατανάλωση ολόκληρη την παραχθείσα προβληματική παραγωγή της, με αποτέλεσμα μεγάλη ποσότητα αυτής να περάσει στην κατανάλωση.
Έγινε επιλεκτική μεταχείριση του Έλληνα καταναλωτή και του καταναλωτή του εξωτερικού.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.