Σύμφωνα με πληροφορίες του Αθηναϊκού Πρακτορείου από εκκλησιαστικούς κύκλους, το υπουργείο Παιδείας υιοθέτησε και τις τρεις απόψεις της Εκκλησίας περί των Προγραμμάτων του μαθήματος των Θρησκευτικών, δηλαδή ό,τι αποφάσισε η Ιεραρχία τον Μάρτιο.
Ήτοι, να συζητήσει Επιτροπή Διαλόγου με θέσεις την υποχρεωτικότητα του μαθήματος και να μην αλλάξουν η ονομασία και ο Ορθόδοξος προσανατολισμός.
Εν συνεχεία, η Εκκλησία αντέδρασε περί της παιδαγωγικής μεθόδου του μαθήματος των Θρησκευτικών στα δημοτικά, τα γυμνάσια και τα λύκεια και το υπουργείο Παιδείας έδωσε εξηγήσεις για το σπειροειδές σύστημα του μαθήματος, ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί λόγω θρησκευτικού γραμματισμού -οι προσλαμβάνουσες των μαθητών- ο οποίος εφαρμόζεται για να γίνουν αντιληπτά τα Θρησκευτικά.
Δεν έγινε δεκτό τα θρησκειολογικά στοιχεία να φύγουν από τη γ' και δ' δημοτικού και να πάνε στη στ' τάξη και επετεύχθη να διατηρηθούν στη γ' και στη δ' τάξη, δηλ. να παραμείνουν οι μονοθεϊστικές θρησκείες -Χριστιανισμός, Ισλαμισμός, Ιουδαϊσμός- και μετέφεραν τον Βουδισμό και τις θρησκείες της Άπω Ανατολής στην ε' τάξη και στη στ'.
Επιπλέον, αποφεύχθηκε ο λεγόμενος θρησκευτικός συγκρητισμός και τα ποσοστά σε σχέση με το βιβλίο και την ύλη είναι Ορθοδοξία 65% της ύλης, ενώ με τις χριστιανικές ομολογίες φθάνει στο 80% και σε ποσοστό 20% επί της ύλης θα αναφέρονται επιγραμματικά τα άλλα θρησκευτικά θέματα»
Πηγή: Πηγή: ΑΜΠΕ
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.