ΚΑΙΡΟΣ

Δυστύχημα στα Τέμπη: Τι αποκαλύπτει στην απολογία του ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας

«Μετά το συμβάν η ώρα παράδοσης-παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη», φέρεται να δήλωσε στην ανακρίτρια

Μέρος της απολογίας του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος είχε υπό την ευθύνη του την κίνηση των τρένων το βράδυ της τραγωδίας με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη, φέρνει στο φως ο ΣΚΑΪ.

Ο μοιραίος σταθμάρχης φέρεται να δήλωσε στην ανακρίτρια ότι μετά το συμβάν, άλλαξαν με μπλάνκο οι ώρες παράδοσης-παραλαβής της βάρδιας.

«Ο σταθμάρχης Ζήνδρος έδωσε εντολή στον σταθμάρχη Κώστα Π. να καθίσει μέχρι να περάσει και το IΝTERCITY62. Κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδια του, παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος. Αυτή η παράδοση-παραλαβή καταγράφεται στο αντίστοιχο βιβλίο μαζί με την ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν η ώρα παράδοσης-παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη. Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη. Διαπίστωσα ότι ήταν διορθωμένη η ώρα μετά το συμβάν».

Και συνεχίζει: 

«Το 1989 προσελήφθην στον ΟΣΕ αρχικά σαν εργάτης στο τρενάκι του Πηλίου και το 1990 ήρθα στον ΟΣΕ Λάρισας, ως φορτωτής και κατόπιν ως ζυγιστής και επί 6 χρόνια επιστάτης μέχρι που καταργήθηκε το τμήμα. Το 2011 πήρα μετάταξη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Λάρισας. Τον Ιούλιο του 2022 επέστρεψα στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης με βάση τις θέσεις κινητικότητας που υπήρχαν στην Λάρισα.

Μέχρι τις 25/1/2023 σε κάθε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας υπηρετούσε μόνο ένας σταθμάρχης. Ένας πρωινός, ένας απογευματινός κι ένας βραδινός. Από τις 25/1/2023 που προστεθήκαμε στην υπηρεσία άλλοι 14 σταθμάρχες, ορίστηκε να υπηρετούν 2 στην πρωινή βάρδια, 2 στην απογευματινή και ένας στην βραδινή. Αυτό το όρισε η Γ' επιθεώρηση με εντολή από τη διοίκηση.

Στις 14/2 έκανα βάρδια στην Καλαμπάκα, στις 15 και 16 είχα ρεπό. Στις 17 και 18/2 ήμουν μόνος μου σταθμάρχης στην Καλαμπάκα. Στις 19/2 είχα ρεπό και στις 20/2 έκανα μαθητεία στους Νέους Πόρους. 21 και 22/2 έκανα βάρδια ως πρωινός σταθμάρχης στους Νέους Πόρους. Στις 23/2 έκανα μαθητεία νυχτερινής βάρδιας στον σταθμό της Λάρισας μαζί με την σταθμάρχη Ε.Τ. Από τις 24 έως τις 28/2 είχα τη νυχτερινή βάρδια στον σταθμό της Λάρισας μόνος μου».


 

Πηγή: skai.gr