Ζητούμενο είναι ο περιορισμός της λαθρεπιβίβασης κατά 50% έως το τέλος του έτους, στόχος που αν επιτευχθεί αναμένεται να εξοικονομήσει περίπου 18 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση.
Το υπουργείο Μεταφορών ευελπιστεί ότι η εξοικονόμηση αυτή σε συνδυασμό με τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους των εταιρειών των αστικών συγκοινωνιών θα αποτρέψει την προγραμματισμένη αύξηση κατά 25% στις τιμές των εισιτηρίων.
Την ίδια ώρα, προβληματισμό προκαλεί η στάση των συνδικαλιστών των λεωφορείων οι οποίοι και ζητούν από τους συναδέλφους τους να μην διενεργούν ελέγχους στα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ). Διατείνονται ότι τα μέσα σταθερής τροχιάς είχαν ελεγκτές, ωστόσο η σύμβασή τους δεν ανανεώθηκε.
Πηγή: Αχιλλέας Τόπας
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.