Tο διεκδικητικό πλαίσιο της συμμετοχής της ΠΝΟ στην 24ωρη Γενική Απεργία της ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ είναι:
• Απορρόφηση όλων των ανέργων ναυτικών, προστασία των θέσεων εργασίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων καθώς και αποτροπή της αποβολής της Ελληνικής σημαίας από τα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας ΛΟΥΗ, για την οποία η ΠΝΟ είχε προειδοποιήσει με σαφήνεια.
• Άμεση ανάκληση και κατάργηση της νομοθεσίας για την πολιτική επιστράτευση των Ελλήνων ναυτεργατών.
• Άμεση υπογραφή ικανοποιητικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2011.
• Προσέλκυση νέων και παραμονή τους στο ναυτικό επάγγελμα.
• Αυστηρή εφαρμογή από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΘΥΝΑΛ της κείμενης νομοθεσίας όπως δεκάμηνη απασχόληση των ναυτεργατών στην Ακτοπλοΐα, ώρες εργασίας κλπ.
• Αναβάθμιση ναυτικής εκπαίδευσης - μετεκπαίδευσης - Δημιουργία Σχολών για κάθε κλάδο.
• Επιτάχυνση και ολοκλήρωση των διαδικασιών για την ίδρυση ανεξάρτητου Ειδικού Ταμείου Ανεργίας Ελλήνων ναυτεργατών.
• Κάλυψη από τον κρατικό προϋπολογισμό των παροχών όλων των Ταμείων (κύριων συντάξεων ΝΑΤ, εφάπαξ παροχών επικουρικών συντάξεων ΚΕΑΝ, ΕΛΟΕΝ) και Εστίας Ναυτικών.
• Σαφής καθορισμός χρονοδιαγράμματος για την αναπροσαρμογή όλων των συντάξεων των ναυτεργατών στο 80% των εν ενεργεία.
• Διπλασιασμός των χορηγουμένων εφάπαξ από τα Ταμεία Προνοίας Αξιωματικών & Κατωτέρων Πληρωμάτων.
• Το καθεστώς φορολόγησης των εν ενεργεία να ισχύει και για τους συνταξιούχους ναυτικούς.
• Η πλειοψηφία των Μελών της Διοίκησης του Γραφείου Εύρεσης Ναυτικής Εργασίας (Γ.Ε.Ν.Ε.), να περιέλθει στους ναυτεργάτες, ώστε να επιτελεί τον ρόλο για τον οποίο ιδρύθηκε σύμφωνα με την ΔΣ υπ’ αριθ. 9/1920 και να πάψει επιτέλους να αποτελεί Γραφείο έκδοσης σημειωμάτων μη προσφερομένων ναυτεργατών.
Περαιτέρω, το προεδρείο της ΠΝΟ αποφάσισε την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011 να προβεί και σε παράσταση διαμαρτυρίας των ναυτεργατών στο Γραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας
Εξάλλου, κατά την παραπάνω Συνεδρίαση απεφασίσθη η αποστολή επιστολών προς τις ναυτιλιακές εταιρείες Wavelord Navigation, διαχειρίστριας του Ε/Γ-Ο/Γ υπό Κυπριακής σημαίας πλοίου “Seatrade”, Jay Management Corp. διαχειρίστριας εταιρείας του υπό σημαία Μάλτας πλοίου “Ruzgar”, οι οποίες έχουν καταρτίσει έγγραφη συμφωνία με την ΠΝΟ για την στελέχωση των πλοίων τους με Έλληνες ναυτεργάτες, εφαρμογή της Ελληνικής ΣΣΕ και ασφάλισης των πλοίων τους στο ΝΑΤ, οι οποίες αν και έχουν υπογράψει τα παραπάνω, δεν έχουν μέχρι στιγμής ανταποκριθεί στις συμβατικές τους υποχρεώσεις. Επίσης, προκειμένου για τα υπό σημαία Μεγάλης Βρετανίας Ε/Γ-Ο/Γ πλοία “Ropax 1” και “Ropax 2” να ολοκληρωθούν άμεσα οι σχετικές συζητήσεις για την υπογραφή αντίστοιχής συμφωνίας για τα πλοία αυτά. Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.