Σύμφωνα με τη Moody’s η υποβάθμιση του ελληνικού ομίλου αντανακλά τη σημαντική μείωση των διαφημιστικών δαπανών από το 2009, από την οποία ο ΑΝΤ1 αντλεί το 75% των καθαρών εσόδων του.
Η εκτίμηση του οίκου είναι πως αναμένεται περαιτέρω μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση το πρώτο εξάμηνο του 2011.
Επίσης, ο οίκος συνυπολόγισε για την υποβάθμιση και το αρνητικό EBITDA της επιχείρησης (κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων).
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.