Ειδικότερα, στη συνάντηση, που έγινε στο υπουργείο Οικονομικών, τέθηκαν τα θέματα του λαθρεμπορίου και της νοθείας των καυσίμων, της φοροδιαφυγής μέσω των offshore εταιρειών, καθώς και τα «κόκκινα» δάνεια.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «οι ρυθμίσεις και τα μέτρα για το λαθρεμπόριο και τη νοθεία στα καύσιμα, άρχισαν ήδη να αποδίδουν», ωστόσο επισημαίνεται ότι «αν τα μέτρα αυτά είχαν ληφθεί εγκαίρως, όπως θα έπρεπε, δεν θα είχαμε απώλειες της τάξης του 1 δισ. ευρώ τον χρόνο, δηλαδή πάνω από 25 δισ. στις τελευταίες δύο δεκαετίες».
Κατόπιν αυτού, θα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα η επίσπευση των διαδικασιών για την υλοποίηση του ολοκληρωμένου συστήματος ελέγχου, διακίνησης και ποιότητας των καυσίμων και ιδίως στα διυλιστήρια, στα οποία το μέτρο θα έπρεπε να έχει εφαρμοστεί ήδη από πενταετίας, προστίθεται στην ανακοίνωση.
Στη συνάντηση τέθηκαν, επίσης, τα θέματα των offshore εταιρειών και η φοροαποφυγή που επιτυγχάνεται μέσω των εταιρειών αυτών, με τον κ. Σούρλα να προτείνει «να εισαχθεί νομοθετική ρύθμιση που θα απαγορεύει τις τριγωνικές συναλλαγές με offshore εταιρείες, ώστε να υπάρχει δίκαια φορολόγηση».
Ως προς το θέμα των επιχειρηματικών δανείων που βρίσκονται σε καθυστέρηση αποπληρωμής, ύψους 42 δισ. ευρώ, ο κ. Σούρλας επισήμανε ότι «είναι απαίτηση των πολιτών να ελεγχθούν ποια από αυτά χορηγήθηκαν χωρίς ή με ανεπαρκείς εγγυήσεις, ποιοι τα χορήγησαν και ποιοι τα πήραν, προκειμένου να διαπιστωθεί από τις αρμόδιες Αρχές, σε ποια οικονομική και κοινωνική κατάσταση βρίσκονταν τότε οι εμπλεκόμενοι και σε ποια σήμερα».Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.