Για την ακρίβεια ήταν η τρίτη χρονιά με μειωμένη καταναλωτική κίνηση, παρά τις πολύ μεγάλες προσφορές που έφταναν στο 70%.
Υπολογίζεται ότι η μείωση ήταν περισσότερη από 3% σε σχέση με τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων του 2017.
Οκ αναλυτές σημειώνουν ότι η πτώση στον αριθμό των καταναλωτών επιβεβαιώνει πως πλέον έχει υποβαθμιστεί η σημασία της πρώτης ημέρας των χριστουγεννιάτικων εκπτώσεων στα καταστήματα.
Σε αυτό έχουν συμβάλλει νέες προσθήκες στο πρόγραμμα εκπτώσεων, όπως η εισηγμένη από τις ΗΠΑ ‘Black Friday’ και οι συνεχείς προσφορές στο διαδίκτυο.
Σημειώνεται πάντως ότι στο Λονδίνο η καταναλωτική κίνηση ήταν αυξημένη σε σχέση με το 2017, κυρίως λόγω των τουριστών που αξιοποίησαν τη θετική ισοτιμία που έχει δημιουργήσει η αποδυναμωμένη λόγω Brexit στερλίνα.
Πηγή: Θανάσης Γκαβός - Λονδίνο
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.