Σύμφωνα με την Καθημερινή, η συγκεκριμένη μελέτη, η οποία έχει υποβληθεί στην ελληνική κυβέρνηση στο πλαίσιο του έργου της Task Force, περιλαμβάνει πολλές υποδείξεις προς το ελληνικό Δημόσιο και βρίσκεται στα ελληνικά χέρια από τα τέλη του περασμένου έτους.
Συγκεκριμένα, στη μελέτη με τίτλο «A Trade Promotion Strategy for Greece, Report» ξεχωρίζουν οκτώ βασικές παρατηρήσεις που έχουν να κάνουν με:
• Τα μεγάλα διοικητικά και γραφειοκρατικά εμπόδια για τις εξαγωγές
• Την απουσία έμπρακτης υποστήριξης για εξωστρεφείς στρατηγικές πωλήσεων
• Τη στενή εξαγωγική βάση, που δεν επιτρέπει στις ελληνικές επιχειρήσεις να καρπωθούν τα οφέλη των ξένων αγορών
• Την τρέχουσα προώθηση του εμπορίου και τις προωθητικές ενέργειες που δεν στοχεύουν σε αγορές με μεγάλες δυνατότητες ενώ σημαντικά θέματα στρατηγικής δεν αντιμετωπίζονται
• Την έλλειψη συνεργασίας μεταξύ των αρμόδιων φορέων («οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν επιδιώκουν τη μεταξύ τους συνεργασία», αναφέρεται χαρακτηριστικά)
• Την απουσία προσπαθειών προσέλκυσης ξένων κεφαλαίων για επενδύσεις σε καινοτόμες αναπτυξιακές πολιτικές
• Την απουσία ενιαίου εθνικού εμπορικού χαρακτήρα (branding), καθώς και μιας συνεπούς εθνικής προσέγγισης
• Την απουσία της απαραίτητης οικονομικής διπλωματίας.Πηγή: Newsdesk ΣΚΑΪ, με πληροφορίες από Καθημερινή
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.