«Υπογράψαμε τη σύμβαση με πολύ πόνο.... Βρήκαμε όταν πήραμε από την ΥΠΑ τις συμβάσεις, κάποιους όρους που έπρεπε να διορθωθούν. Δεν δώσαμε εμείς τα αεροδρόμια. Τα έδωσαν όσοι έκαναν τον διαγωνισμό που έβαλαν τους συγκεκριμένους όρους» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός, αναφερόμενος εμμέσως στο ΤΑΙΠΕΔ.
Ο υπουργός τόνισε Real Fm ότι «δεν ήταν καθόλου εύκολο που υπέγραψα για την αποκρατικοποίηση των αεροδρομίων... Συνεχίζω να διαφωνώ με τον τρόπο που έγινε η παραχώρηση των 14 αεροδρομίων. Είναι όμως μέσα στις δεσμεύσεις που έχει η χώρα. Κατορθώσαμε το τελευταίο διάστημα και διορθώσαμε πάρα πολλά από αυτά που υπήρχαν στις έτοιμες συμβάσεις που βρήκαμε.»
Μάλιστα, ο κ. Σπίρτζης υπερθεμάτισε, σχολιάζοντας την απόφαση του περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Θόδωρου Γαλιατσάτου για δημοψήφισμα. «Ο κ. Περιφερειάρχης κάνει πολύ καλά που κάνει δημοψήφισμα . Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα έκανα χειρότερα» σημείωσε.
Σημειώνεται ότι η επίμαχη συμφωνία θα αποφέρει 1,234 δισεκατομμύρια ευρώ στα δημόσια ταμεία, και πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες αποκρατικοποιήσεις που έχουν γίνει στην Ελλάδα έως σήμερα. Το εν λόγω ποσό θα καταβληθεί το φθινόπωρο του 2016, δηλαδή όταν θα γίνει η μεταβίβαση της λειτουργίας των αεροδρομίων στους ιδιώτες επενδυτές.
Παράλληλα, κάθε χρόνο η Fraport και οι έλληνες συνεργάτες της θα καταβάλουν στο κράτος τίμημα 22,9 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα προσαρμόζεται σε ετήσια βάση.
«Πρόκειται για πολύ μεγάλο έργο, είναι σημαντική εξέλιξη η συμφωνία... Είναι συμφωνία - σταθμός για την αναβάθμιση των υποδομών των αεροδρομίων, με ετήσια έσοδα για το κράτος και μεγάλες επενδύσεις» είχε επισημάνει στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας, προαναγγέλλοντας την υπογραφή της συμφωνίας.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.