Η Neelam Ahooja, fashion influencer, stylist, collector και content creator, άλλαξε τη ζωή της, ακολούθησε το πάθος της για τη μόδα και μια καριέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αψηφώντας την ηλικία και την κοινωνική επιταγή για μια πιο αποδεκτή γραμμή εργασίας.
«Μεγάλωσα σε μια όμορφη, ρατσιστική, μικρή πόλη, έτσι θάφτηκα μέσα στα βιβλία μου, ξεφυλλίζοντας περιοδικά, κοιτάζοντας Prada, Hermès, Givenchy, σκεπτόμενη ότι κάποια μέρα θα ήταν υπέροχο να φορέσω αυτά τα πράγματα», λέει στη Laura Decarufel για το The Kit.
Γεννημένη στο Belleville του Καναδά, κόρη Ινδών μεταναστών, ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία στον τομέα των λογιστικών, αλλά το δημιουργικό της πνεύμα την έκανε να μισεί τη ζωή και τη δουλειά της.
Το 1995 ανέλαβε για λίγο τον ρόλο μοντέλου, όταν ένας booker της ζήτησε να γίνει το πρόσωπο για ένα «Shoppers beauty book». Συνέχισε ως διευθύντρια οικονομικών σε εταιρία τεχνολογίας, ώσπου ο άντρας της της είπε πως δεν χρειάζεται να συνεχίσει σε έναν χώρο που δεν τη γεμίζει.
Η μετάβαση στον χώρο της Μόδας
Μετά την παρότρυνση του personal shopper της Holt Renfew να ανοίξει το instagram account της το 2014, όλα άλλαξαν. Άρχισε να δημοσιεύει σποραδικά, να ενθαρρύνεται από μια μικρή κοινότητα ανθρώπων από τον χώρο της μόδας να βγάλει προς τα έξω τη δημιουργικότητά της και να αναδείξει κομμάτια της γκαρνταρόμπας της, ωστόσο παρέμενε επικεντρωμένη στο μεγάλωμα των παιδιών της.
Ο Οκτώβριος του 2020 και οι εμπνευσμένες από το brand «The Row» φωτογραφίες στο studio φωτογραφίας της φίλης της Mona, την απογείωσαν και μέσα σε έναν χρόνο έφτασε τους 100.000 ακόλουθους και πλέον κοσμεί τα πιο γνωστά περιοδικά μόδας και την πρώτη σειρά σε δημοφιλή fashion shows.
Όπως έχει πει η ίδια στη Βρετανική Vogue, “Εγκατέλειψα την καριέρα μου και μεγάλωσα τα παιδιά μου, οπότε τώρα είναι η ώρα μου”.
Πλέον, στα 52 της είναι full-time content creator, παθιασμένη με τη minimal luxury αισθητική και τη συλλογή fashion items, φέρνει γνώση στον ρηχό κόσμο της μόδας και στοχεύει να μας αποδείξει πως τα designer κομμάτια, με την ποιότητα και τη δεξιοτεχνία τους αξίζουν μια θέση στην ντουλάπα μας.
Επιπλέον, πρεσβεύει πως η βιωσιμότητα και η μακροζωία αυτών που αγοράζουμε και η στροφή προς secondhand επιλογές είναι κυρίαρχης σημασίας για τον αντίκτυπο μας στον πλανήτη.
The Row Muse
Σταθμό στη fashion πορεία της έχει αποτελέσει το brand των Mary-Kate & Ashley Olsen “The Row”, το οποίο ανέδειξε το στυλ της, αποτελώντας για εκείνη τον απόλυτο effortless chic – minimal aesthetic οδηγό και προέκταση της προσωπικότητάς της.
«Από την πρώτη μου μνήμη, η μόδα ήταν μέρος του εαυτού μου-ήταν στην καρδιά μου», δηλώνει η Neelam και εμείς ευχόμαστε ο καθένας να βρει το δικό του μονοπάτι προς την ευτυχία.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.