Το στούντιο ντιζάιν Perron-Roettinger δημιούργησε στο Λος 'Αντζελες μια pop-up μπουτίκ για τη φίρμα ειδών περιποίησης δέρματος και οικιακών ειδών SKKN της Κιμ Καρντάσιαν. Στη μινιμαλιστικής αισθητικής μπουτίκ, μέσα στο mall Westfield Century City, η φίρμα παρουσιάζει για πρώτη φορά -στον φυσικό κόσμο- τα προϊόντα της.
«Η μπουτίκ SKKN έχει να κάνει με πρώτες ύλες - τολμηρά, μεγάλα μπλοκ στοιβαγμένης πρώτης ύλης - που εμπνεύστηκα από ένα εγκαταλελειμμένο λατομείο, το οποίο κάποτε επισκέφθηκα» είπε, μιλώντας στο Dezeen, ο Willo Perron, συνιδρυτής του στούντιο. «Όλα τα διαφορετικά φινιρίσματα από γύψο και τσιμέντο απηχούν την έμφαση στις πρώτες ύλες της φύσης», πρόσθεσε.
Στον -με εμβαδόν 123 τετραγωνικά μέτρα- χώρο τα οικιακά είδη και τα προϊόντα περιποίησης δέρματος παρουσιάζονται σε καμπυλωτές εσοχές στον τοίχο ή πάνω σε γλυπτούς πάγκους από γκρίζο τσιμέντο και γύψο. Το δωμάτιο πλαισιώνεται με δύο μεγάλα πορτρέτα της σταρ της τηλεόρασης.
«Πάνω στην ώρα για την περίοδο των εορτών, η pop-up μπουτίκ θα προσφέρει στους πελάτες μια λουσάτη δια ζώσης εμπειρία αγορών, με ολόκληρη την κολεξιόν SKKN by Kim - από περιποίηση δέρματος μέχρι ντεκόρ οικίας», είπαν από τη φίρμα.
Πηγή: skai.grΔιαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.