Το στούντιο ντιζάιν Perron-Roettinger δημιούργησε στο Λος 'Αντζελες μια pop-up μπουτίκ για τη φίρμα ειδών περιποίησης δέρματος και οικιακών ειδών SKKN της Κιμ Καρντάσιαν. Στη μινιμαλιστικής αισθητικής μπουτίκ, μέσα στο mall Westfield Century City, η φίρμα παρουσιάζει για πρώτη φορά -στον φυσικό κόσμο- τα προϊόντα της.
«Η μπουτίκ SKKN έχει να κάνει με πρώτες ύλες - τολμηρά, μεγάλα μπλοκ στοιβαγμένης πρώτης ύλης - που εμπνεύστηκα από ένα εγκαταλελειμμένο λατομείο, το οποίο κάποτε επισκέφθηκα» είπε, μιλώντας στο Dezeen, ο Willo Perron, συνιδρυτής του στούντιο. «Όλα τα διαφορετικά φινιρίσματα από γύψο και τσιμέντο απηχούν την έμφαση στις πρώτες ύλες της φύσης», πρόσθεσε.
Στον -με εμβαδόν 123 τετραγωνικά μέτρα- χώρο τα οικιακά είδη και τα προϊόντα περιποίησης δέρματος παρουσιάζονται σε καμπυλωτές εσοχές στον τοίχο ή πάνω σε γλυπτούς πάγκους από γκρίζο τσιμέντο και γύψο. Το δωμάτιο πλαισιώνεται με δύο μεγάλα πορτρέτα της σταρ της τηλεόρασης.
«Πάνω στην ώρα για την περίοδο των εορτών, η pop-up μπουτίκ θα προσφέρει στους πελάτες μια λουσάτη δια ζώσης εμπειρία αγορών, με ολόκληρη την κολεξιόν SKKN by Kim - από περιποίηση δέρματος μέχρι ντεκόρ οικίας», είπαν από τη φίρμα.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.