Κλείσιμο

Jeff Mills: Ο πρωτοπόρος της techno πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Jil Sander

«Ως μουσικός, μπορώ να στραφώ στη μουσική και να σκεφτώ τον ίδιο τύπο θεμάτων: τις αποχρώσεις, τα χρώματα, τις υφές και να τα μεταφράσω σε ήχο», ανέφερε ο καλλιτέχνης 

Ο Τζεφ Μιλς είναι το πρόσωπο της καμπάνιας για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2023 του γερμανικού brand Jil Sander.

Παρουσιάζοντας την τελευταία συλλογή του Jil Sander, ο πρωτοπόρος της techno του Ντιτρόιτ συμμετέχει επίσης σε ταινία μικρού μήκους που κοινοποιήθηκε μαζί με τη διαφημιστική καμπάνια.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JIL SANDER (@jilsander)

Γυρισμένη στο Μάντσεστερ, η ταινία παρουσιάζει τον Τζεφ Μιλς να μιλά για θέματα της δεκαετίας του '90 και την αισιοδοξία στη μουσική και τη μόδα.

Με το ταξίδι του «Νονού της techno» στο Ηνωμένο Βασίλειο οι δημιουργικές δυνάμεις του γερμανικού brand, οι Lucie και Luke Meier υιοθετούν μία προσέγγιση κατά της νοσταλγίας.

Ο Τζεφ Μιλς αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Καθώς άρχισα να ενδιαφέρομαι για τη μουσική, είχα έντονο ενδιαφέρον για τη μόδα και ήθελα να κατανοήσω εκείνους που ειδικεύονται στους διάφορους τρόπους, με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να εμφανιστούν με πράγματα που φορούν καθώς επίσης σκέφτονται και φαντάζονται την κοινωνία και την κατεύθυνση της. Ως μουσικός, μπορώ να στραφώ στη μουσική και να σκεφτώ τον ίδιο τύπο θεμάτων: τις αποχρώσεις, τα χρώματα, τις υφές και να τα μεταφράσω σε ήχο».

Η καμπάνια εξηγεί ότι το Μάντσεστερ «αντιπροσωπεύει κάθε πόλη, κάθε κοινωνία, ικανή να επανεφεύρει τον εαυτό της μέσω της δημιουργικότητας και της φαντασίας. Με τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της. Όπως έκαναν ο Μιλς και οι συνομήλικοί του στο Ντιτρόιτ».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ