Τον περασμένο Μάρτιο άρχισε η Εβδομάδα Μόδας στο Metaverse, πολλοί οίκοι υλοποιούν εικονικές καμπάνιες και τώρα το Μουσείο Ντιζάιν του Ντεν Μπος (Design Museum Den Bosch) στην Ολλανδία διοργανώνει έκθεση που διερευνά όλες τις πτυχές της ψηφιακής μόδας.
Η έκθεση «Screenwear - Exploring Digital Fashion» που έχει επιμεληθεί η Anne-Karlijn van Kesteren εξετάζει πώς η ψηφιακή μόδα συνδέεται στην πραγματικότητα με την ανθρώπινη εμπειρία και αναδεικνύει όλα όσα συμβαίνουν τώρα.
«Η μόδα που δημιουργείται από pixel αντί για υφάσματα είναι σχεδόν ανεπαίσθητα μέρος της καθημερινής ζωής για πολλούς ανθρώπους. Σιγά σιγά προχωράμε προς το μετασύμπαν: τον μελλοντικό εικονικό κόσμο του διαδικτύου, στον οποίο το φυσικό μας περιβάλλον θα συγχωνευθεί με το ψηφιακό» αναφέρεται στην περιγραφή της έκθεσης.
Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τη νεότερη γενιά σχεδιαστών μόδας και να συναντηθούν πρόσωπο με πρόσωπο με υπερρεαλιστικά ψηφιακά μοντέλα.
Επιπλέον, θα μπορούν να λάβουν απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με την ψηφιακή μόδα. «Τι ακριβώς είναι και πώς τη φοράς; Ποιοι διαμορφώνουν την ψηφιακή μόδα; Τι σημαίνουν αυτές οι εξελίξεις για τη βιομηχανία της μόδας και την κοινωνία; Θα αγοράζουμε όλοι σύντομα ψηφιακά ρούχα; Και πραγματικά θέλουμε…;» επισημαίνουν οι διοργανωτές της έκθεσης.
Ένα συνοπτικό χρονοδιάγραμμα της ψηφιακής μόδας, που εκτείνεται από τις αρχές της δεκαετίας του 1980, όταν επινοήθηκε για πρώτη φορά η λέξη «metaverse» έως τα πρόσφατα χρόνια της πανδημίας, στα οποία η ανάπτυξη της βιομηχανίας κέρδισε δυναμική έχει κεντρική θέση και οι επισκέπτες θα μπορούν ακόμη να δημιουργήσουν το δικό τους avatar και να δοκιμάσουν δημιουργίες της ψηφιακής μόδας μέσω «έξυπνων καθρεπτών».
Η έκθεση «Screenwear - Exploring Digital Fashion» θα διαρκέσει έως τις 15 Φεβρουαρίου 2023.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.