Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ καθορίζουν αυστηρότερα όρια, τα οποία αναγκάζουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επανεξετάσουν την γκάμα των μοντέλων τους.
Η παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων θα αναδιοργανωθεί, επειδή οι αυστηρότεροι κανόνες της ΕΕ για το CO2, αρχίζουν να ισχύουν το επόμενο έτος. Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2, του στόλου της, στα 95 γραμ./χλμ., από τον μέσο όρο των 120,5 γραμ./ χλμ.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα περισσότερα minicars που κυκλοφορούν τώρα δεν μπορούν να φτάσουν κάτω από τον μέσο όρο των 95 γραμ./χλμ., χωρίς να συμπεριληφθεί στη γκάμα τους μια ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Επίσης, η ΕΕ έχει καθορίσει νέα αυστηρότερα όρια τα οποία πρέπει να επιτευχθούν τα επόμενα χρόνια.
Στο πρόγραμμα που έχει σαν κύριο στόχο τον περιορισμό του μέσου όρου των επικίνδυνων ρύπων περιλαμβάνονται και τα μικρά αυτοκίνητα, τα οποία παράγουν οι περισσότερες μάρκες, αναφέρει το Automotive News Europe.
Για να επιτευχθεί η μείωση των ρύπων στην επόμενη γενιά των μικρών αυτοκινήτων, θα προστεθούν νέες οικολογικές εκδόσεις οι οποίες εξασφαλίζουν λιγότερους ρύπους, αλλά ανεβάζουν το κόστος παραγωγής.
Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις και οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι σημαντικά ακριβότερες για τον καταναλωτή σε σχέση με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες που διατίθενται τώρα στην αγορά. Το επιπλέον κόστος αφορά την προσθήκη των νέων μονάδων παροχής ενέργειας, καθώς και την εξέλιξη των μοντέλων για να υποδεχθούν τις νέες τεχνολογίες.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.