Μεταξύ των προτάσεών τους είναι μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας από 5 στις 3, κατάργηση της υπόγειας διάβασης αυτοκινήτων που χωρίζει τη Νέα Σμύρνη από την Καλλιθέα και γκρέμισμα του ανισόπεδου οδικού κόμβου του Φαληρικού Δέλτα που εμποδίζει την πρόσβαση από το κέντρο της πόλης στο θαλάσσιο μέτωπο.
Οι αρχιτέκτονες μελέτησαν τις λειτουργίες την ιστορία και τις προοπτικές της Λεωφόρου Συγγρού και προτείνουν το μετασχηματισμό της από λεωφόρο υψηλών ταχυτήτων σε βουλεβάρτο με χώρους πρασίνου, ποδηλατοδρόμους και διαδρόμους περιπάτου. Για να συμβεί αυτό προτείνονται ρυθμίσεις μείωσης της χρήσης αυτοκινήτων με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μείωση της ταχύτητας στα 50χλμ/ωρα από τα 120 χλμ/ωρα που ισχύει σήμερα.
Τη μελέτη που παρουσιάστηκε την Πέμπτη, στηρίζει ο Πρόεδρος του Ρυθμιστικού Οργανισμού Αθήνας, Γιάννης Πολύζος, ο οποίος δήλωσε πως είναι απόλυτα συμβατή με τους πολεοδομικούς σχεδιασμούς του οργανισμού.
Επίσης, όπως έγινε γνωστό, τέλος Ιουνίου θα δημοσιευτεί η προκήρυξη του διαγωνισμού για πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου από Αμαλίας ως πλατεία Αιγύπτου.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.