Σύμφωνα με δημοσιεύματα του κινεζικού Τύπου, ο φόρος θα επιβληθεί στους οδηγούς ΙΧ που χρησιμοποιούν συγκεκριμένους δρόμους, όμως δεν διευκρινίζεται πώς θα γίνει κάτι τέτοιο, εάν δηλαδή ο φόρος θα εισαχθεί με τη μορφή διοδίων, κάποιας ειδικής κάρτας ή ακόμη και προστίμου.
Στόχος του μέτρου πάντως είναι να ενθαρρύνει τους κατοίκους του Πεκίνου να χρησιμοποιούν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
«Έως το 2015, στόχος μας είναι τα μέσα μεταφοράς να διαχειρίζονται το 50% της κίνησης μέσα στον 5ο περιφερειακό δακτύλιο, ποσοστό μεγαλύτερο κατά 10% σε σχέση με το 2010», διευκρίνισε ο Ουανγκ Γινγκτζιάν, αρμόδιος αξιωματούχος της δημοτικής αρχής.
Σε πακέτο μέτρων περιλαμβάνονται κίνητρα για την αγορά υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως η εγκατάσταση νέων σταθμών φόρτισης. Άγνωστο παραμένει ωστόσο εάν οι αρχές σκοπεύουν να δελεάσουν τους οδηγούς και με οικονομικά κίνητρα.
Μια που από τη Δευτέρα επανήλθαν οι περιορισμοί στην κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας μήπως θα πρέπει να αντλήσουμε παραδείγματα από την Κίνα; Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.