Η νέα ταινία του μετρ των κινουμένων σχεδίων Χαγιάο Μιγιαζάκι, «The Boy and the Heron», έχει καταγράψει ρεκόρ εισιτηρίων στην Ιαπωνία παρ' ότι δεν προηγήθηκε διαφημιστική προβολή της.
H ταινία, με αρχικό τίτλο «How Do You Live?» στα ιαπωνικά, δημιουργήθηκε για το Studio Ghibli, το παγκόσμιας φήμης στούντιο κινουμένων σχεδίων, συνιδρυτής του οποίου είναι ο Χαγιάο Μιγιαζάκι.
Ενόψει της κυκλοφορίας της ταινίας την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύθηκε αφίσα ενώ οι λεπτομέρειες της πλοκής κρατήθηκαν κρυφές. Μέχρι σήμερα δεν έχει κοινοποιηθεί κανένα τρέιλερ για την ταινία, η οποία σύμφωνα με το THR είχε εισπράξεις 1,83 δισ. γιεν (13 εκατ. δολάρια) από την περασμένη Παρασκευή έως την Κυριακή.
Αναφερόμενος στην απόφαση παράκαμψης παραδοσιακής διαφημιστικής εκστρατείας πριν από την κυκλοφορία της ταινίας, ο παραγωγός του Studio Ghibli, Τόσιο Σουζούκι, είπε στο ιαπωνικό περιοδικό Bungei Shunji ότι η εταιρεία ήθελε να «κάνει κάτι διαφορετικό».
«Με την πάροδο των χρόνων, το Ghibli ήθελε οι άνθρωποι να έρχονται να δουν τις ταινίες που έχουμε γυρίσει. Έτσι σκεφτήκαμε και κάναμε πολλά διαφορετικά πράγματα για αυτόν τον σκοπό, αλλά αυτή τη φορά είπαμε: "Ε, δεν χρειάζεται να το κάνουμε αυτό"», τόνισε.
«Επαναλαμβάνοντας το ίδιο πράγμα που κάναμε στο παρελθόν, ξανά και ξανά, κουράζουμε. Θέλαμε, λοιπόν, να κάνουμε κάτι διαφορετικό», εξήγησε ο ίδιος.
Το ιαπωνικό box office χαρακτηρίζει συχνά αργός ρυθμός σε σύγκριση με την αγορά των ΗΠΑ με τις ταινίες να συνεχίζουν να αποδίδουν σταθερά και μάλιστα να γίνονται δημοφιλείς μήνες μετά την αρχική κυκλοφορία τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕΔιαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.