Κλείσιμο

Απ' τα ψηλά στα χαμηλά: Δυσκολεύεται ακόμα και να κλείσει “σελέμπριτιζ” η ΝτεΤζένερις

Περίπου δύο μήνες μετά την επανέναρξη του σόου της Έλεν ΝτεΤζένερις, μετά τα δημοσιεύματα για τοξικό επαγγελματικό περιβάλλον αλλά και για σεξουαλική παρενόχληση, χάνει διαφημιστές, δίνει μάχη για να μπορέσει να «κλείσει» πρωτοκλασάτους celebrities και τα νούμερα πέφτουν, όπως αναφέρουν πηγές με γνώση της κατάστασης στο BuzzFeed.

Εν ενεργεία εργαζόμενος είπε ότι οι διαφημίσεις και οι χορηγοί είναι λιγότεροι και στο τηλεοπτικό σόου και στο ψηφιακό του περιεχόμενο σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Εκτιμά ότι αυτή η πτώση δεν οφείλεται μόνο στην πανδημία. Την κατάσταση αυτή επιβεβαιώνει και δεύτερη πηγή που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία της.

Ως αποτέλεσμα της μείωσης της διαφήμισης, έχει μειωθεί και το νέο περιεχόμενο και υπάρχει συχνή ανακύκλωση παλαιών βίντεο κλιπς από περασμένες τηλεοπτικές σεζόν.

«Θέλουμε να είμαστε οίκος περιεχομένου, αλλά δεν έχουμε περιεχόμενο», δήλωσε ο υπάλληλος.

Τον Νοέμβριο του 2019 ο λογαριασμός του Ellen Show στο Instagram ανήρτησε 12 χορηγουμενες αναρτήσεις από οκτώ διαφορετικές εταιρίες. Τον Νοέμβριο του 2020 τα χορηγούμενα πόστ μειώθηκαν σε έξι από δυο μόνο εταιρίες.

Ο Δεκέμβριος είναι από τους σημαντικούς μήνες του χρόνου λόγω των «Giveaways 12 ημερών» που έχει θεσπίσει το Ellen Show. Κάθε μια από αυτές τις ημέρες εταιρίες δίνουν δώρα σε μέλη του κοινού. Ειδικά για φέτος τα δώρα αυτά θα δοθούν σε ιατρικό προσωπικό, σε εργάτες της πρώτης γραμμής στη μάχη με την Covid αλλά και σε οικογένειες που έχουν πληγεί από την πανδημία. Όπως επισημαίνει όμως εργαζόμενος του σόου, τα δώρα δεν έχουν την αίγλη άλλων ετών. 

«Σε ένα κλασικό έτος, τα “Giveaways 12 ημερών” είναι κάτι το τεράστιο. Φέρναμε τα Χριστούγεννα την τηλεόραση. Όταν σκέφτεσαι τηλεόραση και Χριστούγεννα, σκέφτεσαι το Ellen Show», τόνισε.

Περιέγραψε πως όλοι ήθελαν να βρίσκονται στο κοινό και να πάρουν δώρα και πως είχαν στην αναμονή τους χορηγούς και οι τηλεθεατές ξετρελαίνονταν. «Αλλά φέτος τα πράγματα είναι μαζεμένα. Δεν έχουμε τόσους πολλούς χορηγούς».

Πηγή κοντά στην παραγωγή του σόου, εκτίμησε ότι η κατάσταση είναι αναμενόμενη και αντικατοπτρίζει τις συνέπειες της πανδημίας. Έφερε ως παράδειγμα ότι δεν μπορούν να δοθούν φέτος ταξίδια σε απίθανα μέρη όπως άλλες χρονιές λόγω των απαγορευτικών και συνεπώς τα δώρα θα είναι κατάλληλα με την περίσταση.

Ο υπάλληλος που μίλησε στο Buzzfeed δήλωσε ότι υπήρξαν προβλήματα στη φιλοξενία πρωτοκλασάτων celebrities που συνήθιζε να έχει το σόου.

«Για πρώτη φορά, όλοι ξεκίνησαν να ρωτάνε εμάς: “Αν έχετε καμιά ιδέα, πείτε τη επειδή θα την ακούσουμε. Αν έχετε κάποια ιδέα για κάποια διασημότητα, ακόμη και αν δεν είναι πρωτοκλασάτη ή γνωστή, θα φέρουμε όποιο μπορεί να μας φέρει νούμερα και να τραβήξει τα βλέμματα».

Εκπρόσωποι της Warner Bros αρνήθηκαν να κάνουν κάποιο σχόλιο σχετικά με το δημοσίευμα του BuzzFeed. Ωστόσο άλλη πηγή κοντά στην εκπομπή που επίσης μίλησε υπό την προϋπόθεση ότι θα διατηρηθεί η ανωνυμία του, είπε ότι «τα διαφημιστικά έσοδα της τηλεόρασης έχουν επηρεαστεί γενικά» και «όλα σχετίζονται με το επενδυτικό κλίμα» ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού.

Μπορεί τακτικοί επισκέπτες της Έλεν ΝτεΤζένερις όπως ο Τζάστιν Μπίμπερ, η Ντάιαν Κίτον, ο Τζίμι Κίμμελ και μέλη της οικογένειας Καρντάσιαν/Τζένερ να εμφανίστηκαν πρόσφατα στην εκπομπή, ωστόσο υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων αναφέρουν ότι δεν κλείνουν και τόσες εμφανίσεις στους πελάτες τους. Μάλιστα κάποιοι από τους διάσημους πελάτες τους έχουν δηλώσει ρητά ότι δεν επιθυμούν να εμφανιστούν στο σόου ούτε μέσω τηλεδιάσκεψης.

«Δεν θα έκλεινα κανέναν γα το σόου της αυτή τη στιγμή, κάνοντας έτσι κάτι που θα μπορούσε πιθανόν να προκαλέσει περισσότερα αρνητικά πρωτοσέλιδα», ανέφερε υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων ο οποίος δεν κατονομάζεται.

Εξήγησε ότι δεν μπορεί να διακυβεύσει τη φήμη του πελάτη του, και να τον βάλει να στηρίξει με την εμφάνισή του ένα πρόσωπο που έχει προκαλέσει αρνητικά συναισθήματα. «Δεν θα ευθυγραμμίσουμε κανέναν με την Έλεν», τόνισε χαρακτηριστικά.

Πηγή: skai.gr