Η παράσταση «The Phantom of the Opera» («Φάντασμα της Όπερας»), η μακροβιότερη παράσταση στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ, αλλά και σύμβολο του μουσικού θεάτρου, έριξε αυλαία έπειτα από σχεδόν 14.000 παραστάσεις και ρεκόρ θεατών.
Ο Andrew Lloyd Webber ανέβηκε τελευταίος στη σκηνή με μαύρο κοστούμι και μαύρη γραβάτα και αφιέρωσε την τελευταία παράσταση στον γιο του, Νικ, ο οποίος πέθανε τον περασμένο μήνα μετά από παρατεταμένη μάχη με τον καρκίνο. Ήταν μόλις 43 ετών.
Το ξέσπασμα της πανδημίας και τα επαναλαμβανόμενα lockdown δημιούργησαν πολλά οικονομικά προβλήματα στην παραγωγή, με μειωμένες εισπράξεις. Την περασμένη χρονιά, από τότε που το Μπρόντγουεϊ επέστρεψε από τον επιζήμιο αποκλεισμό του από την πανδημία, το θεατρικό κοινό δεν έχει ανακάμψει πλήρως, και το «Φάντασμα της Όπερας», αν και επέστρεψε δυναμικά το περασμένο φθινόπωρο, δεν κατάφερε να αποφέρει τα προσδοκώμενα έσοδα για να καλύψει το υψηλό εβδομαδιαίο κόστος λειτουργίας του.
«Όταν ήταν μικρό παιδί, άκουσε κάποια από αυτή τη μουσική», είπε ο Lloyd Webber. Η Brightman, κρατώντας το χέρι του, συμφώνησε: «Όταν ο Andrew το έγραφε, ήταν ακριβώς εκεί. Έτσι, ο γιος του είναι μαζί μας. Νικ, σε αγαπάμε πάρα πολύ».
Ο παραγωγός Cameron Mackintosh έδωσε σε κάποιους από το πλήθος την ελπίδα ότι θα ξαναδούν το «Φάντασμα της Όπερας» και ίσως πιο σύντομα από ό,τι νομίζουν. «Η μία ερώτηση που μου κάνουν ξανά και ξανά: θα επιστρέψει το Φάντασμα; Όντας παραγωγός για πάνω από 55 χρόνια, έχω δει όλα τα μεγάλα μιούζικαλ να επιστρέφουν και το "Φάντασμα" είναι ένα από τα σπουδαιότερα», είπε. «Οπότε είναι μόνο θέμα χρόνου», πρόσθεσε.
«Το Φάντασμα της Όπερας» είναι μυθιστόρημα του Γκαστόν Λερού που εκδόθηκε πρώτη φορά από τις 23 Σεπτεμβρίου του 1909 έως τις 8 Ιανουαρίου του 1910 στην ημερήσια γαλλική εφημερίδα «Le Gaulois». Εκδόθηκε σε μορφή τόμων τα τέλη του Μαρτίου του 1910 από την Pierre Lafitte.
Το μυθιστόρημα είναι -εν μέρει- εμπνευσμένο από τα ιστορικά γεγονότα της Όπερας του Παρισιού κατά τη διάρκεια του 19ου αιώνα καθώς, επίσης, και από μία φανταστική ιστορία σχετικά με τη χρήση του σκελετού μίας πρώην μαθήτριας μπαλέτου στην όπερα Der Freischütz του Καρλ Μαρία φον Βέμπερ, το 1841. Το βιβλίο έχει μεταφερθεί πολλές φορές με επιτυχία στο θέατρο και τον κινηματογράφο, με πιο αξιόλογη την ταινία του 1925 με τον Λον Τσάνεϊ και το μιούζικαλ του Andrew Lloyd Webber του 1986.
Το Μπρόντγουεϊ υπέστη πλήγμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με όλες τις αίθουσες κλειστές για περισσότερους από 18 μήνες. Ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς παραστάσεις - το «Hamilton», ο «Βασιλιάς των Λιονταριών» και το «Wicked» - ανέκαμψαν καλά, αλλά άλλες παραστάσεις δυσκολεύτηκαν.
Πηγή: skai.grΔιαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.