Το email, μια σχεδόν αναπόφευκτη μορφή επικοινωνίας που πυροδοτεί εξίσου ενθουσιασμό και τρόμο σε καθημερινή βάση είναι το θέμα νέας έκθεσης στο Μουσείο Ντιζάιν στο Λονδίνο. Η διαδραστική έκθεση «Email is Dead», συνεργασία της πλατφόρμας μάρκετινγκ Mailchimp και του Μουσείου Ντιζάιν, θα διερευνά πώς ο αντίκτυπος του email υπερβαίνει κατά πολύ το ότι είναι απλώς ένα εργαλείο επικοινωνίας και εξετάζει πώς συμβάλλει στη διαμόρφωση της επαγγελματικής ζωής, των σχέσεων, των πολιτισμών και των οικονομιών.
Η έκθεση - εμπειρία έχει σχεδιαστεί για να προκαλέσει ευρύτερες συζητήσεις για το μέλλον της επικοινωνίας. Θα οδηγεί τους επισκέπτες σε ένα συναρπαστικό ταξίδι της ιστορίας του email από τις εμβρυϊκές του απαρχές τη δεκαετία του 1970 στο πώς θα μπορούσε να είναι η εμπειρία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το 2070, αναφέρεται στην περιγραφή της έκθεσης.
«Κάθε χρόνο, οι άνθρωποι συζητούν για τον θάνατο του email και αμφισβητούν τη σημασία του, καθώς αναπτύσσονται νέες μορφές επικοινωνίας. Και όμως, περισσότερα από 50 χρόνια μετά την έναρξή του, το email χρησιμοποιείται από πάνω από τέσσερα δισεκατομμύρια ανθρώπους και παραμένει το κύριο εργαλείο επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις του κόσμου. Στην πραγματικότητα, το 87% των στελεχών του μάρκετινγκ λένε ότι το email είναι κρίσιμο για την επιτυχία τους», επισημαίνεται.
«Όπως ο σχεδιασμός και η λειτουργία του εξελίχθηκε, το email έχει ξεπεράσει τα πολιτιστικά κινήματα, το τεχνολογικό υλικό και τις αμέτρητες τάσεις, αποδεικνύοντας όχι μόνο τη συνάφειά του με τον πολιτισμό, αλλά και τη λειτουργικότητά του που συνεχίζει να αντέχει στο χρόνο», σημειώνεται σε ανακοίνωση της Mailchimp.
☁️ COMING SOON ☁️
— the Design Museum (@DesignMuseum) August 2, 2023
Email is Dead is a free and interactive exhibition in partnership with @Mailchimp to explore how email’s impact goes far beyond simply being a communication tool.
Opening 28 September 2023, this exhibition will lead visitors through an engaging journey of the… pic.twitter.com/uxg6V93PMw
Η έκθεση προσφέρει μια σειρά από καθηλωτικά περιβάλλοντα που προσκαλούν τους επισκέπτες να αλληλεπιδράσουν με εγκαταστάσεις, όπως η «χρονοκάψουλα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου», «μηχανή θεραπείας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου» και ακόμη ένα «τεστ προσωπικότητας email».
«Με αυτήν την έκθεση, θα υπενθυμίσουμε το πόσο ξεχωριστό, ισχυρό και απαραίτητο είναι το email για τη ζωή όπως την ξέρουμε απαντώντας τελικά σε μια ερώτηση που μας κάνουν συχνά: "Είναι το email νεκρό"; Ούτε κατά δάνεια», δήλωσε η επικεφαλής υπεύθυνη μάρκετινγκ της Mailchimp, Μισέλ Τάιτ.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.