Κλείσιμο

Barbie: Η Greta Gerwig γράφει ιστορία – Πώς πήγε η εισπρακτική «μάχη» με το «Oppenheimer»

Το φιλμ της Greta Gerwig και το «Oppenheimer» του Christopher Nolan ξεπερνούν τις προσδοκίες το πρώτο Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας τους στις κινηματογραφικές αίθουσες παγκοσμίως   

Οι εισπράξεις της «Barbie», της ταινίας-φαινόμενο του καλοκαιριού, άγγιξαν τα 377 εκατ. δολάρια στο παγκόσμιο box office, το πρώτο Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας της στις κινηματογραφικές αίθουσες και η Greta Gerwig κατάφερε το μεγαλύτερο εισπρακτικό «άνοιγμα» ταινίας από γυναίκα σκηνοθέτρια στην ιστορία.

Στο βορειοαμερικανικό box office, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, η «Barbie» κατέκτησε την κορυφή με 155 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις σε 4.243 τοποθεσίες –το μεγαλύτερο «άνοιγμα» για το 2023 μέχρι στιγμής- ξεπερνώντας την ταινία «Super Mario Bros» καθώς και όλα τα φετινά φιλμ της Marvel.

Το «Barbιenheimer» έφερε τον κόσμο πίσω στα σινεμά

Τόσο η ταινία της Gerwig όσο και το «Oppenheimer» του Christopher Nolan, χάρη και στη “σοσιαλμιντική” φρενίτιδα του «Barbιenheimer», προσέλκυσαν ρεκόρ θεατών πίσω στις κινηματογραφικές αίθουσες για μια απολαυστική «διπλή προβολή». Η ταινία του Nolan επίσης ξεπέρασε κάθε προσδοκία με $80.5 εκ. εισπράξεις σε 3.610 κινηματογραφικές αίθουσες στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά ως το μεγαλύτερο εισπρακτικό «άνοιγμα» του σκηνοθέτη μετά την τριλογία του «Batman» καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα για το είδος του βιογραφικού δράματος.

Διεθνώς η «Barbie» κέρδισε $182 εκ. σε 69 χώρες και το «Oppenheimer» $93.7 εκ. δολάρια σε 78 χώρες, ξεπερνώντας, μάλιστα, την πρώτη στην Ινδία. Ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο τα σινεμά -χάρη και στις δύο ταινίες- έκαναν τις μεγαλύτερες εισπράξεις τους στη μετά Covid-19 εποχή.

Διαβάστε περισσότερα στο monopoli.gr