Η Ford Motor Ελλάς ανακοινώνει σήμερα ότι ξεκινά να λαμβάνει παραγγελίες για το νέο Ranger, το οποίο αποτελεί το πιο προηγμένο, ασφαλές, έξυπνο, ευέλικτο, αποδοτικό και ικανό pick-up στην ιστορία του μοντέλου.
Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών για ακόμα περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης και με στόχο την απρόσκοπτη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την κίνηση ακόμα και στις πιο ακραίες off road συνθήκες, η Ford εξοπλίζει τώρα το νέο Ranger με τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων, πέραν ασφαλώς του κορυφαίου βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6, ο οποίος τροφοδοτεί το σκληροτράχηλο και αγωνιστικών προδιαγραφών Ranger Raptor.
Πιο συγκεκριμένα, η Ford προσφέρει τώρα το νέο Ranger με τον 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170PS (125kW) στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Για ακόμα πιο αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 205PS (151kW) στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500 Nm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, η Ford προσφέρει επιπρόσθετα τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240PS (177kW) στις 3.250 σ.α.λ. και εντυπωσιακή ροπή 600 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ.
Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170PS είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue 205 PS όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 240 PS συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο κορυφαίο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292PS της Ford.
Τρεις τύποι αμαξώματος και έξι επίπεδα εξοπλισμού
Με στόχο να καλύψει πολλές αλλά και διαφορετικές συγχρόνως μεταφορικές απαιτήσεις, το νέο Ford Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα: τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170PS και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford.
Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, οι επιλογές είναι έξι και αφορούν τα επίπεδα XL, XLT, Limited, Wildtrak, Platinum και Raptor.
Ήδη από τη βασική έκδοση, το νέο Ford Ranger περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων, τα εξής:
• Φρενάρισμα μετά από πρόσκρουση (Post Impact Braking)
• Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας
• Lane Keeping Aid (LKA) – Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
• Adaptive Cruise Control (ACC) – Αυτορρυθμιζόμενο σύστημα σταθερής ταχύτητας
• Speed Sign Recognition (SSR) – Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας
• Aυτόματη ενεργοποίηση των φρένων κατά την όπισθεν χωρίς Traffic Alert (HNYAD) (όχι στο Chassis Cab)
• Κάμερα οπισθοπορείας και θέασης 360 μοιρών
• Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω
• Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, οροφής, γονάτων οδηγού και συνοδηγού
• Αερόσακος οδηγού τύπου far side
• Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας προβολέων (Auto High Beam)
• Πίνακας οργάνων οδηγού με ψηφιακή οθόνη LCD
• Κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 10" πολλαπλής λειτουργίας με Ford SYNC IV
Νέα πολυτελής έκδοση Platinum
Η νέα έκδοση με την ονομασία Platinum θέτει νέα πρότυπα πολυτέλειας στην κατηγορία των pick-up οχημάτων. Αποκλειστικά διαθέσιμο σε πενταθέσια Double Cab έκδοση, το νέο Ranger Platinum τροφοδοτείται από τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3.0L EcoBlue V6 240PS της Ford, σε συνδυασμό με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο διαθέτει προσαρμοζόμενο προγραμματισμό αλλαγών ταχυτήτων και νέες βάσεις που μειώνουν τον θόρυβο και τους κραδασμούς.
Εξωτερικά το νέο Ranger Platinum βασίζεται στο μυώδες και λειτουργικό στυλ της οικογένειας Ranger με πιο σοφιστικέ χαρακτήρα. Η μοναδική μάσκα και το νέο silk-chrome φινίρισμα στις εξωτερικές επιφάνειες του premium pick-up πετυχαίνουν μία καθηλωτική πρώτη εντύπωση, που υποστηρίζεται από τις νέες ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών που διαθέτουν με τη σειρά τους λεπτομέρειες σε high-gloss ebony. Περαιτέρω premium πινελιές περιλαμβάνουν μία πίσω πόρτα που κλείνει με πιο ομαλό τρόπο, φιμέ τζάμια και χαρακτηριστικά φώτα ημέρας μέσα στους matrix LED προβολείς. Οι στάνταρ ράγες οροφής προσθέτουν μία δυναμική εμφάνιση και έξτρα πρακτικότητα.
Στο εσωτερικό, το Ranger Platinum συνδυάζει μία πολυτελή καμπίνα με δερμάτινες επενδύσεις με έξυπνες τεχνολογίες, ειδικά σχεδιασμένες για να κάνουν τη ζωή των επιβατών ευκολότερη. Ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν premium καθίσματα από διάτρητο καπιτονέ δέρμα με ηλεκτρική ρύθμιση σε 10 κατευθύνσεις, λειτουργίες θέρμανσης και ψύξης και κομψές ραφές που δημιουργούν αντίθεση. Στο high-tech εσωτερικό πρωταγωνιστικός είναι ο ρόλος των δύο οθονών των 12 ιντσών. Ένα πλήρως ψηφιακό σύμπλεγμα αντικαθιστά τα παραδοσιακά όργανα μπροστά από τον οδηγό, μαζί με μία εύχρηστη οθόνη αφής σε διάταξη πορτραίτου μέσω της οποίας ελέγχεται το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4A της Ford. Το νέο Ranger Platinum περιλαμβάνει επίσης ηχοσύστημα B&O με 8 ηχεία και ασύρματη φόρτιση συσκευών, στάνταρ. Επίσης, κορυφαία συνδεσιμότητα προσφέρει το μόντεμ FordPass Connect, το οποίο επιτρέπει την ασύρματη επικαιροποίηση πολλαπλών μονάδων μέσω ενημερώσεων λογισμικού Ford Power-Up, οι οποίες μπορούν να βελτιώνουν το όχημα με την πάροδο του χρόνου.
Με προηγμένη τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις
Στις εκδόσεις του νέου Ranger που τροφοδοτούνται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0L EcoBlue 170PS, η Ford χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς μέσω ενός πρακτικού περιστροφικού επιλογέα που βρίσκεται εγκατεστημένος στην κεντρική κονσόλα του οχήματος. Στην προκαθορισμένη (default) θέση η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (RWD).
Τόσο οι κινητήρες ντίζελ 2.0L EcoBlue 205PS και 3.0L EcoBlue V6 240PS, όσο και ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας 3.0L EcoBoost V6 292PS διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ώστε να αποδίδουν αστραπιαία την απαιτούμενη δύναμη έλξης ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες οδήγησης. Το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς 2 ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ροπή on-demand που παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οχήματος προκειμένου να παρέχει αυξημένο επίπεδο απόδοσης. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό τις επιλογές 2H, 4A, 4H και 4L.
Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4Α, το σύστημα μεταβάλλει συνεχώς τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα για βέλτιστη απόδοση σε κάθε είδους συνθήκες και αποτροπή ολίσθησης των τροχών, φροντίζοντας αυτόματα για το που θα πρέπει να κατανεμηθεί η ροπή, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να παρέμβει εκ νέου. Ανεξαρτήτου επιλογής κινητήρα, είτε στην επιλογή 4H είτε στην 4L, το σύστημα «κλειδώνει» μηχανικά την τετρακίνηση, επιτρέποντας την ίση κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες του νέου Ranger (50/50). Οι επιλογές 4H και 4L χρησιμοποιούνται κυρίως σε off-road συνθήκες ή ολισθηρά εδάφη, όπως χιόνι, άμμος ή λάσπη. Όταν επιλέγεται η λειτουργία 4L, παρέχεται υποπολλαπλασιασμός της ροπής για ακόμα πιο απαιτητικές συνθήκες, όπως βαθιά άμμος, απότομες πλαγιές ή ρυμούλκηση αντικειμένων με αυξημένο βάρος.
Οι τιμές και η διαθεσιμότητα του νέου Ford Ranger
Οι παραγγελίες για το νέο Ford Ranger ξεκινούν άμεσα στη χώρα μας. Οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες αναμένονται από τον προσεχή Αύγουστο.
Πηγή: skai.grΔιαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.