«Κτήνος»: Η νέα McLaren 750S υπόσχεται να ανεβάσει την οδηγική εμπειρία σε νέα ύψη – Δείτε βίντεο

Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη μετά από σχολαστική ανάλυση της McLaren 720S, η νέα 750S συνδυάζει τις εξελίξεις στην εξοικονόμηση βάρους, την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, την αεροδυναμική και τη δυναμική αριστεία για να ανεβάσει την οδηγική εμπειρία σε νέα ύψη

«Κτήνος»... Η νέα McLaren 750S ορίζει ένα νέο σημείο αναφοράς για την απόδοση των supercars και τον ενθουσιασμό του οδηγού. Πρόκειται για την ελαφρύτερη και ισχυρότερη McLaren παραγωγής, η οποία παίρνει ενέργεια από έναν πανίσχυρο κινητήρα V8, είναι πισωκίνητη και κατασκευάζεται σε δυο αμαξώματα κουπέ και κάμπριο.

Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη μετά από σχολαστική ανάλυση της McLaren 720S, η νέα 750S συνδυάζει τις εξελίξεις στην εξοικονόμηση βάρους, την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, την αεροδυναμική και τη δυναμική αριστεία για να ανεβάσει την οδηγική εμπειρία σε νέα ύψη. Περίπου το 30% των εξαρτημάτων της είναι είτε καινούργια είτε αλλαγμένα προκειμένου να προσφέρουν αυτές τις βελτιώσεις και να ενισχύσουν την συναισθηματική σύνδεση με το αυτοκίνητο.

Η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων επίλογων όσον αφορά τα υλικά κατασκευής συμπεριλαμβανομένων και των ανθρακονημάτων είχε ως αποτέλεσμα την σημαντική μείωση του βάρους. Το βάρος του κουπέ είναι μόλις 1.277 κιλά. Επιτεύχθηκε η κορυφαία στην κατηγορία αναλογία ισχύος προς βάρος, 587 ίπποι ανά τόνο.

Ο κινητήρας V8 4.0, διπλού στροβιλοσυμπιεστή, με ισχύ 750 ίππων και ροπή 80,8 χλγμ. παρέχει εξαιρετικές επιδόσεις. Η McLaren 750S να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8'' και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,2''. Η επιτάχυνση ενισχύεται από τη βελτιστοποιημένη σχέση μετάδοσης και την αναθεωρημένη στρατηγική ελέγχου kickdown.

Το ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα στην 750S, έχει βελτιωθεί περαιτέρω με ταχύτερη αναλογία διεύθυνσης και μεγαλύτερη γραμμικότητα διεύθυνσης. Προσφέρει πιο έντονο στρίψιμο, είναι ακόμα πιο ευέλικτο και εμπνέει ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον οδηγό.

Το νέο λογισμικό ενισχύουν τις δυναμικές ικανότητες της 750S ενώ βελτιώνουν την άνεση και τη χρηστικότητα που πρόσφερε η McLaren 720S. Για τον οδηγό, η επιλογή του χαρακτήρα του οχήματος γίνεται με την επιλογή μεταξύ τριών λειτουργιών χειρισμού - Comfort, Sport ή Track - με το καθένα να εστιάζει σε μια διαφορετική οδηγική εμπειρία ανάλογα με τις προσωπικές προτιμήσεις και συνθήκες.

Για τους οδηγούς που επιθυμούν να εξερευνήσουν τις πλήρεις δυναμικές ικανότητες της 750S, το McLaren Variable Drift Control ή VDC, τους επιτρέπει να προσαρμόζουν το επίπεδο παρέμβασης του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης ανεξάρτητα από τη ρύθμιση Ηλεκτρονικού Ελέγχου Ευστάθειας (ESC). Αυτή η δυνατότητα προσαρμογής σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να κινηθεί απρόσκοπτα από το στάδιο όπου τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου παρεμβαίνουν τακτικά σε ένα στάδιο όπου δεν παρεμβαίνουν καθόλου.

Η ισχυρή απόδοση πέδησης ενισχύεται από τη μεγαλύτερη επιφάνεια της ενεργής πίσω πτέρυγας, η οποία αναπτύσσεται πλήρως σε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο, αυξάνοντας την πίσω κάθετη δύναμη για βελτίωση της ευστάθειας στις υψηλές ταχύτητες κατά το φρενάρισμα και μείωση των αποστάσεων πέδησης. Οι κεραμικοί δίσκοι άνθρακα συνδυάζονται με ένα νέο ενισχυτή φρένων που βελτιώνει την αίσθηση του πεντάλ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ