Κλείσιμο

Ioniq 6, η ηλεκτρική απάντηση της Hyundai

Το Hyundai Ioniq 6 επιδεικνύει έναν συνδυασμό υψηλής ενεργειακής αποδοτικότητας και χρήσης βιώσιμων υλικών. Ο σχεδιασμός του ήταν εξαρχής ανθρωποκεντρικός, με τον εσωτερικό χώρο να αναπτύσσεται ταυτόχρονα με την εξωτερική μορφή

Το Hyundai Ioniq 6 επιδεικνύει έναν συνδυασμό υψηλής ενεργειακής αποδοτικότητας και χρήσης βιώσιμων υλικών. Ο σχεδιασμός του ήταν εξαρχής ανθρωποκεντρικός, με τον εσωτερικό χώρο να αναπτύσσεται ταυτόχρονα με την εξωτερική μορφή.

Το Ioniq 6 διαθέτει χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,21, υποβοηθούμενο από απλές αλλά ελκυστικές καμπύλες και μια σειρά χαρακτηριστικών, όπως είναι το χαμηλό ρύγχος, οι ενεργοί πρόσθιοι αεραγωγοί, το μειωμένο διάκενο μεταξύ τροχού και θόλου, το πλήρες κάλυμμα κάτω από το αμάξωμα, οι ειδικά σχεδιασμένοι διαχύτες, καθώς και οι προαιρετικοί λεπτοί ψηφιακοί πλευρικοί καθρέπτες (διαθέσιμοι σε επιλεγμένες αγορές).

Για το εσωτερικό οι σχεδιαστές ξεκίνησαν εξετάζοντας τις ανάγκες των πελατών, με ιδιαίτερη έμφαση στους οικολογικά συνειδητοποιημένους Millennials και Gen Z και εργάστηκαν «από μέσα προς τα έξω». Ως αποτέλεσμα, το εσωτερικό σε σχήμα «κουκούλι» του αυτοκινήτου χρησιμεύει ως ένα άνετο καταφύγιο και ως προσωπικός χώρος, γεμάτος με πρακτικά χαρακτηριστικά και βιώσιμα υλικά, προσφέροντας μια περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένη εμπειρία μετακίνησης.

Η πλατφόρμα E-GMP του Ioniq 6 επέτρεψε στους σχεδιαστές να επεκτείνουν το εσωτερικό δημιουργώντας βελτιστοποιημένο χώρο για τα πόδια και ευρυχωρία, που επιτρέπει στους επιβάτες να κινούνται με εκτεταμένη άνεση και ελευθερία. Οι οθόνες ενδείξεων και πολυμέσων, 12 ιντσών η καθεμία, ενσωματώνονται σε ένα αρθρωτό σύνολο σχεδιασμένο να ελαχιστοποιεί την απόσπαση της προσοχής κατά την οδήγηση.

Αναφορικά με το σύστημα κίνησης, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, ωστόσο αναμένεται να φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία άνω των 75 kWh.

Επιμέλεια κειμένου:

Άρης Γαλανόπουλος

Πηγή: skai.gr