Η ανυπομονησία που δημιούργησε η συνεχής και μεγάλη διαφήμιση από τους παραγωγούς αλλά και μίντια και τα περιοδικά του κλάδου για την επίμαχη ταινία «Καλώς ήλθατε στη Νέα Υόρκη» του Έιμπελ Φεράρα, γύρω από την υπόθεση του Ντομινίκ Στρος-Καν, κατέληξε τελικά σε μια φούσκα, μια και η ταινία αποδείχτηκε μέτρια και υποδερμική στην προσέγγισή της, από κινηματογραφικής πλευράς, ενώ από πλευράς θέματος περιορίστηκε στα γνωστά γεγονότα που είχαν ήδη βγει στο φως εδώ και τρία χρόνια.
Όσο για τις σεξουαλικές σκηνές και τα όργια στα οποία παρουσιάζεται να επιδίδεται ο Στρος-Καν στο πρώτο περίπου δωδεκάλεπτο της ταινίας είναι δοσμένη με τρόπο που θυμίζει τα χειρότερα και πιο αδέξια πορνό- καταλαβαίνω πως ο Φεράρα ήθελε να δώσει τη γελοιότητα του πράγματος αλλά δυστυχώς κατέληξε να δώσει την εικόνα της γελοιότητας μέσα από τα πλάνα του, με ένα με χοντρό Ζεράρ Ντεπαρντιέ να μουγγρίζει και να βρυχάται σαν κάποιο ζώο (άλλοτε σαν γουρούνι κι άλλοτε σαν ιπποπόταμος), ενώ, στις γυμνές σκηνές του να προκαλεί το γέλιο η τεράστια κοιλιά του.
Η ταινία είχε απορριφθεί από το πρόγραμμα του φεστιβάλ των Καννών γιατί, παρά τις μερικές καλές σκηνές, αυτές, σύμφωνα με τον διευθυντή του φεστιβάλ, Τιερί Φρεμό, δεν ήταν αρκετές για να μπορέσει να συμπεριλάβει την ταινία στο πρόγραμμα των Καννών. Έτσι, η ταινία προβλήθηκε χτες το βράδυ για τους δημοσιογράφους στον κινηματογράφο Star (που την παρουσίασε ο ίδιος ο Ντεπαρντιέ μαζί με τους συμπρωταγωνιστές και τον σκηνοθέτη του), και στην πλαζ Nikki, ενώ, από σήμερα οι Γάλλοι μπορούν να τη δουν σε VOD (Video On Demand) δηλαδή στην καλωδιακή τηλεόραση, πληρώνοντας ένα συγκεκριμένο αντίτιμο.
Στην ιταλική ταινία, παρακολουθούμε τη δύσκολη ζωή μιας πενταμελούς αγροτικής, γερμανικής καταγωγής, οικογένειας που η κύρια ενασχόλησή της είναι το μέλι. Επικεφαλής της παραγωγής μελιού είναι η 12χρονη Τζελσομίνα, που σαν είδος βασίλισσας- μέλισσας μαζεύει, μαζί με τον πατέρα της, τις μέλισσες και καταπιάνεται με τα διάφορα στάδια της επεξεργασίας του μελιού. Η γερμανικής καταγωγής σκηνοθέτρια (τον ρόλο της μητέρας στην ταινία ερμηνεύει η αδερφή της), γύρισε την ημιαυτοβιογραφική αυτή ταινία της στα μέρη όπου μεγάλωσε και ζει, χρησιμοποιώντας ένα στιλ που ξεκινάει από τον ιταλικό νεορεαλισμό, χωρίς όμως να απορρίπτει το φανταστικό (όπως στις σκηνές του γυρίσματος ενός τηλεοπτικού σποτ) για να αναπτύξει, με εικόνες γεμάτες ομορφιά, τα ζωή της οικογένειας στο απόμερο αυτό χωριό, τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της κι έναν νεαρό εγκληματία που η οικογένεια αποκτά σ’ ένα πρόγραμμα ανταλλαγών κέντρου αναπροσαρμογής εφήβων.
Kατά της ταινίας του Άμπέλ Φεράρα ξέσπασε στο μεταξύ η δημοσιογράφος Αν Σενκλέρ, πρώην σύζυγος του Ντομινίκ Στρος Καν, εκφράζοντας "την αηδία της."
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.