Εγκατεστημένη στην πρόσοψη ξενοδοχείου, η οθόνη είναι «ισοδύναμη» με το ύψος κτιρίου οκτώ ορόφων (23,74 μέτρα) και έχει μήκος 100,5 μέτρα καλύπτοντας ολόκληρο το χώρο μεταξύ της 45ης και του 46ης Λεωφόρου στην καρδιά Times Square. Η γιγαντοοθόνη που καλύπτει ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο, αποτελεί πλέον το μεγαλύτερο χώρο διαφήμισης στην ιστορία της ιστορικής πλατείας.
Έχει 24 εκατομμύρια pixels, μια πυκνότητα απαράμιλλη στον κόσμο για μια τέτοια επιφάνεια, που επιτρέπει στους περαστικούς να έχουν πολύ καλή οπτική ακόμη και κοντά στην οθόνη, σύμφωνα με την Mitsubishi Electric Power Products Inc., η οποία είναι η εταιρεία κατασκευής αυτού του τεχνολογικού θαύματος.
Η γιγαντιαία οθόνη συνδέεται επίσης με κάμερες υψηλής ευκρίνειας για να μεταδίδει ζωντανά εικόνες μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.
Η Google αναμένεται να είναι η πρώτη εταιρεία που θα διαφημιστεί στην οθόνη των 2.300 m2 μετά τις 24 Νοεμβρίου καθώς το τεχνολογικό επίτευγμα θα ενοικιάζεται για διαφημιστικό χρόνο και χώρο μέχρι τον Ιανουάριο. Η τιμή για την ενοικίαση δεν αποκαλύφθηκε, αλλά υπερβαίνει προφανώς τα 2,5 εκατομμύρια δολάρια για διάστημα έως τέσσερις εβδομάδες, σύμφωνα με την εφημερίδα New York Times. Το ποσό φαντάζει μεγάλο αλλά σύμφωνα με τους εμπνευστές της ιδέας δεν είναι αν αναλογιστεί κανείς τις εκατοντάδες χιλιάδες των ανθρώπων που συρρέουν καθημερινά στην πιο διάσημη πλατεία του κόσμου.Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.