Το «άτακτο» τιτίβισμα ανέγραφε «παρακαλώ παράσχετε ενημέρωση στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εδώ:» και από κάτω αντί για την... ομάδα εξυπηρέτησης υπήρχε η επίμαχη φωτογραφία, ενώ παρέμεινε στον διαδικτυακό «αέρα» για 22 ολόκληρα λεπτά πριν η US Airways δεήσει να καταλάβει τι έγινε και να το διαγράψει. Μέχρι τότε όμως το κακό είχε γίνει...
Όταν αμερικανοί δημοσιογράφοι προσέγγισαν τη US Airways για να μάθουν τα «πώς» και τα «γιατί» της σκανδαλιστικής φωτογραφίας, ο εκπρόσωπος του αερομεταφορέα τόνισε ότι η κατάσταση τούς είναι «γνωστή» και ότι δεν είχαν μέχρι στιγμής κάποια εξήγηση.
Πάντως, με νέο μήνυμά της στο λογαριασμό της στο Twitter η εταιρεία ζήτησε επισήμως συγγνώμη αναφέροντας: «Ζητούμε συγγνώμη για την ανάρμοστη εικόνα που πρόσφατα μοιράσαμε σαν σύνδεσμο σε μια από τις απαντήσεις μας. Έχουμε αφαιρέσει το τουίτ και ερευνούμε» (την υπόθεση).
Οι αντιδράσεις στο τιτίβισμα της συγγνώμης της US Airways κυμάνθηκαν από... μάλλον καλοπροαίρετα μηνύματα τύπου: «Νομίζω ότι αναρτήσατε λάθος φωτογραφία», σε μηνύματα γεμάτα οργή και αγανάκτιση, αλλά και αναπόφευκτα αστεία για το χαμένο Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών («εκεί χάθηκε τελικά»;)...
Πηγή: Νewsdesk ΣΚΑΪ
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.