Η εκστρατεία διαφημιστικού μποϊκοτάζ στο Facebook, διευρύνεται

«Stop Hate for Profit» είναι ο τίτλος της καμπάνιας διαφημιστικού μποϊκοτάζ στο Facebook, η οποία φαίνεται να συγκεντρώνει όλο και περισσότερη υποστήριξη από μια μεγάλη λίστα μεγάλων εταιρειών

Η Unilever, για παράδειγμα, την Παρασκευή δεσμεύτηκε να «παγώσει» τις δαπάνες της στο Facebook όσον αφορά στις ΗΠΑ για το υπόλοιπο έτος. Αυτό ωστόσο αντιστοιχεί μόνο στο 10% των 250 εκατ. δολαρίων που επενδύει στις διαφημίσεις στο Facebook ετησίως, σύμφωνα με τον Ρίτσαρντ Γκρίνιφιλντ της LightShed Partners. Επίσης, ετησίως το Facebook έχει 70 δισ. δολάρια σε πωλήσεις διαφημίσεων και περίπου το 1/4 αυτού προέρχεται από μεγάλες εταιρείες, όπως η Unilever, με τη μεγάλη πλειονότητα των εσόδων του να προέρχεται από μικρές επιχειρήσεις

Οι μετοχές του Facebook  υποχώρησαν σχεδόν 3% στις πρώτες συναλλαγές τη Δευτέρα, πριν ανακάμψουν, μετά από την ανακοίνωση μεγάλων διαφημιζόμενων, όπως τα  Starbucks ,την Coca-Cola και τη Hershey's, ότι θα σταματήσουν τις δαπάνες στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων λόγω των ανησυχιών που υπάρχουν και αφορούν στο χειρισμό από το Facebook στα θέματα παραπληροφόρησης και ρητορικής μίσους.

Όπως αναφέρει το Reuters, η επέκταση της καμπάνιας εκτός των ΗΠΑ θα κόψει μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών εσόδων του Facebook, μα δεν θεωρείται πως θα έχει μεγάλες οικονομικές επιπτώσεις.

Στο "Αξιόπιστες πηγές" του CNN την Κυριακή, ο Αντιπρόεδρος του Facebook για Δημόσιες Υποθέσεις, Nick Clegg,  είπε ότι ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης δεν επωφελείται από τη διάδοση της ρητορικής μίσους στην πλατφόρμα του.
"Δεν έχουμε απολύτως κανένα κίνητρο να ανεχτούμε τη ρητορική μίσους", δήλωσε ο Clegg στον Brian Stelter του CNN. "  Επωφελούμαστε από τη θετική ανθρώπινη σύνδεση - όχι το μίσος."
 

Πηγή: skai.gr