Ερευνητές στο Παν/μίο του Κιότο (Ιαπωνία) σε συνεργασία με συναδέλφους τους στο Παν/μίο της Βοστόνης κατάφεραν να "εμφυτεύσουν" γνώσεις που πριν δεν κατείχαν οι συμμετέχοντες στο πείραμα.
Με τη βοήθεια του λειτουργικού Μαγνητικού Τομογράφου και έναν αποκωδικοποιητή επηρέασαν την εγκεφαλική δραστηριότητα που καταγράφεται κατά την διάρκεια της μάθησης μέσω της οπτικής αντίληψης.
Οι ειδικοί του συγκεκριμένου πειράματος υποστηρίζουν ότι η νέα μέθοδος μπορεί να εφαρμοστεί στο μέλλον όχι μόνο για την απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων αλλά ακόμη και για αυτοπαρέμβαση στην περίπτωση της μελαγχολίας.
Το αξιοπερίεργο όμως του συγκεκριμένου πειράματος και αυτό το οποίο εγείρει ηθικά ζητήματα είναι ότι οι συμμετέχοντες "απέκτησαν" τη νέα γνώση χωρίς καν να το γνωρίζουν.
Άραγε θα είναι εφικτό στο μέλλον με τη συγκεκριμένη πρακτική να εμφυτεύονται γνώσεις η ακόμη και απόψεις τις οποίες εμείς δεν έχουμε επιλέξει;
Αυτή η γνώση λοιπόν θα φανεί στο μέλλον αν θα αξιοποιηθεί μόνο για ηθικούς σκοπούς... Πηγή: Μελίνα Τσέλιου
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.